Sunday, January 22, 2012

PENAT MENJADI AKU

ye aku...aku...bukan kau atau kau..ini semua tentang aku...

aku adalah seorang yang menjadi diri sendiri walau di mana..
aku adalah seorang yang menjadi diri dengan tidak pernah kata TIDAK dengan setiap pertolongan..
dan sekarang AKU yang ini sudah menjadi benci dengan pernah AKU buat..yang pernah AKU ikut..yang pernah AKU jadi...
AKU penat............

AKU benci mereka...
mereka yang tidak pernah AKU sentuh..tapi kegemaran kawan disekeliling...
dan mereka lah pembawa sial dalam diri AKU...
mereka penyebab AKU banyak hilang kawan..
kawan ? bukan sahabat ?

mungkin dulu kau sahabat...tapi disebab mereka..kau cuma kawan..
AKU benci mereka !!
tapi AKU tahu...AKU tidak akan bagi benci ini menguasai AKU..kerana benci akan menjadi sayang jika terlalu benci...

selepas kejadian yang memedihkan AKU..yang aku fikirkan hari itu akan jadi hari indah bagi AKU..disebabkan mereka..AKU jatuh lagi..AKU rasa ranap lagi...itu bukan dunia AKU..AKU benci !
mereka memang pembawa sial dan paling najis dalam hidup AKU !

seminggu AKU bagai bangkai bernyawa memikirkan salah segala...
seminggu AKU rasa jatuh..jatuh..dan jatuh !!!
dan aku lupa untuk bangkit..

AKU cuba baiki..AKU pulihkan sendiri dengan kata2 yang diberi..oleh diri sendiri dan yang AKU rasa AKU boleh percaya..AKU baiki segala..segala..
AKU bangkit..kerana baru pulih..dan hari ini..AKU bagai mahu ranap kembali..

tolong AKU..
tolong AKU..........
tolong AKU...................................

AKU mahu jadi aku..
AKU mahu jadi seperti aku...


dan mereka akan AKU benci selamanya............
AKU benci kau ARAK..AKU benci kau DADAH...
AKU akan tetap akan benci mereka !

No comments:

Post a Comment